Aftellen is begonnen!:D - Reisverslag uit Weert, Nederland van Elke Gils - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen!:D - Reisverslag uit Weert, Nederland van Elke Gils - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!:D

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

17 April 2014 | Nederland, Weert

Hallo allemaal!
Even een testje of hij het wel doet.
Voor degene die geïnteresseerd zijn in mijn masterthesis op Madagaskar kunnen mijn verhaaltjes volgen op deze blog :)

Groetjes Elke

• 17 April 2014 - 12:01

Els En Roel:

Ha lieve Elke,

Werkt helemaal. Geniet maar van de voorpret. Voordat je het weet is het zover. Gaan je zeker volgen.

Veel groetjes
    Els en Roel

• 17 April 2014 - 15:26

Marie-Jose:

Hallo Elke,

Ik wens je heel veel succes en plezier!!
    Je voorbereiding komt nu langzaam bij de start van deze bijzondere ervaring. Ik ga zeker je blog volgen, ben zo benieuwd!

Groetjes Marie-Jose.

• 18 April 2014 - 17:31

Peter:

Na die vele voorbereidingen komt het moment steeds dichter bij dat je het regenwoud in mag, iets wat je van jongs af aan gewenst, uitgestraald en nu mogelijk gemaakt hebt.
    Ik ben trots op je.

• 19 April 2014 - 20:56

Mirjam En Jack:

Hallo Elke.
    Natuurlijk gaan we je volgen. Harstikke leuk. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen.

Groetjes, Mirjam en Jack

• 23 April 2014 - 11:35

Ivonne:

Super Elke
    Nog een paar dagen voordat je eindelijk naar Madagaskar kan. Het grote onderzoek avontuur gaat dan beginnen. Heel veel succes en veel plezier.
    Dikke x Ivonne

• 23 April 2014 - 11:57

Wilma:

Thijs en ik wensen jou ook heeeeeeel veel succes. Geniet ervan. Wat een ervaring.
    En we volgen je graag. Ben zo benieuwd hoe het je vergaat.
    Goeie reis. Dikke kus van ons. XXXXXXXXXXXXXXXX

• 23 April 2014 - 13:50

Ome Hans:

Hey Elke,
    Ik heb je bij ijn favorieten gezet zodat ik iedere dag even kan kijken.
    Veel succes met je onderzoek en vooral heel veel plezier, je hebt er in ieder geval hard voor gewerkt om te kunnen gaan.

Hans

• 27 April 2014 - 11:16

Mirjam, Jack, Niels En Robin:

Hey Elke.
    Eindelijk is het zover! Eindelijk komt je droom uit en ga je naar de apen in het regenwoud.
    Wij wensen je een goede reis, en heel veel succes met je onderzoek.
    Maar vooral: geniet er van!!
    We zijn benieuwd naar je verhalen.

Groetjes van ons allemaal x